Program szkolenia:

  1. .Czym jest sprzedaż?
  2. Jakie są warunki sukcesu w branży optycznej.
  3. Dlaczego nie podejmujemy prób sprzedaży.
  4. Czym wyróżniają się firmy optyczne.
  5. Co to jest standard i do czego służy.
  6. Czy wiesz z kim pracujesz ?
  7. W jakim kierunku możesz pójść.

Małgorzata Leszczyńska - mistrz optyki okularowej i optometrystka, ukończyła Studia Podyplomowe na Akademii Medycznej oraz Politechnice Wrocławskiej, kursy optyki okularowej i refrakcji prowadzone przez profesora Bolesława Kędzię, kursy z zakresu technik sprzedaży, budowania zespołu, podnoszenia poczucia własnej wartości, marketingu, zarządzania w czasie i stawiania celów.

Od 20 lat prowadzi własną działalność gospodarczą, kontynuuje tradycje rodzinne przez cały czas rozwijając umiejętności jako specjalista dobrego widzenia.

Pracuje nad misją Salonu Optycznego- Optom Leszczyńscy, przy współpracy z firmą Stainer Consulting. Jako jeden z niewielu salonów w Polsce wprowadziła standardy obsługi klienta. Od początku swojej pracy zawodowej inwestuje w nowe technologie korzystając z markowych produktów, maszyn i urządzeń usprawniających pracę.  Posiada bazę danych klientów i towarów, co bardzo ułatwia prowadzenie biznesu, dając możliwość świadomego zarządzanie magazynem oraz relacjami z klientami.

Przeszkoliła ponad 30 sprzedawców w różnym wieku i z różnymi predyspozycjami, dzięki czemu nabyła umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi oraz przekazywania wiedzy z zakresu optyki niezbędnej do pracy w salonie. Jest liderem dla współpracowników i swoim przykładem motywuje innych do rozwoju i podejmowania nowych przedsięwzięć. Działa w organizacjach branżowych- Cechu Optyków w Warszawie i KRIO, chętnie dzieląc się zdobytą wiedzą i doświadczeniem.