Program szkolenia:

  1. Metody pozyskiwania klientów i budowania z nimi relacji,.
  2. Analiza potrzeb klienta i język korzyści produktów optycznych,
  3. Skuteczne techniki rozmowy o cenie, obiekcje i finalizacja sprzedaży,
  4. Obsługa posprzedażowa, w tym serwis, reklamacje i zbieranie opinii,
  5. Analiza sprzedaży i narzędzia do jej podsumowywania,
  6. Organizacja pracy salonu, w tym podział obowiązków i harmonogramy,
  7. Zrozumienie stylów osobowości klientów i ich zachowań w procesie sprzedaży,
  8. Wizja, misja i wartości salonu optycznego jako klucz do sukcesu.

Serdecznie zapraszamy wszystkich przedsiębiorców i pracowników salonów optycznych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe i obsługowe, aby wzięli udział w tym inspirującym szkoleniu.

    Wszelkie informacje oraz możliwość zapisu:

  • szkolenia@cechoptyk.waw.pl;
  • Zachęcamy do polubienia naszego profilu na Facebooku - Publikujemy tam bieżące informacje dotyczące kursów Cech Optyków w Warszawie;
  • tel. 22 635 78 67, pon.-pt. w godz. 9:00-13:00

ZAPRASZAMY!